Obchodní podmínky

Petr Klír - Clearprint

se sídlem: Hybešova 155/1, Havířov - Město, 736 01   

identifikační číslo: 65903048

pro prodej zboží prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese https://www.clearprint.cz 


1. Úvodní ustanovení

Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě www.clearprint.cz . Provozovatelem obchodu je Petr Klír.

Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího (dále jen provozovatel) a kupujícího, který vystupuje ve vztahu s prodávajícím jako kupující spotřebitel (dále jen zákazník). Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy upravené obchodními podmínkami občanským zákoníkem (č. 40/1964 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.). vše ve znění novel. Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky.

2. Základní postup nákupu

Poté, co si vyberete zboží na našich stránkách, vložte požadované množství do košíku, vyplňte všechny povinné údaje a do poznámky uveďte specifikace k vybranému zboží. Odešlete objednávku. Veškeré odeslané objednávky jsou považovány za závazné. Své objednávky můžete stornovat maximálně do 24 hodin. Zákazník odesláním objednávky potvrzuje, že souhlasí s obchodními podmínkami. Každá objednávka je potvrzena formou emailové zprávy zaslané na adresu uvedenou zákazníkem. Doručením tohoto emailu dochází k uzavření kupní smlouvy mezi prodávajícím a zákazníkem.

Kupující odesláním objednávky v internetovém obchodě souhlasí se zasíláním obchodních sdělení Prodávajícího. Tyto sdělení nejsou povinná a je možno se z nich, při přijetí prvního, odhlásit.

3. Způsob platby za zboží

Platba zboží probíhá dobírkou nebo platbou předem ve prospěch našeho účtu přes společnost Česká pošta . Osobní odběr a platba v hotovosti po předchozí domluvě možná na adrese Vinotéka Lahvinka, areál supermarketu Hruška, 17. listopadu 38, 73601 Havířov Podlesí.

4. Způsoby dodání

Zboží odesíláme pouze po ČR a SR, do 1-2 pracovních dnů od data objednávky. Zboží které máme skladem, odesíláme ihned. Doručení bývá obvykle do druhého dne ode dne odeslání, výjimku tvoří překážky na straně přepravce, např. dopravní nehoda, nepříznivé počasí nebo přetížení v období vánoc apod.

5. Zrušení objednávky prodávajícím

Zrušení objednávky nebo její části je možné pouze ve výjimečných případech:

a) Zboží je již vyprodané a nelze ho objednat, neboť dodavatel či výrobce ho nemá dlouhodobě k dispozici.

b) Neproběhla platba za zboží. V obou případech se prodávající domluví se zákazníkem na dalším postupu, aby se dosáhlo maximální spokojenosti zákazníka.

6. Cena zboží

Ceny jsou uvedeny u jednotlivých položek zboží a jsou platné ke dni objednání zboží. Prodávající si vyhrazuje právo měnit uvedené ceny v případě změny kurzu, výrazné inflace nebo při výrazných změnách dodavatelských podmínek výrobců a ostatních dodavatelů zboží.

7. Dodací lhůty

Zásilky odesíláme nejpozději do 5 pracovních dnů. V případě, že požadované zboží je dlouhodobě nedostupné, neprodleně zákazníka informujeme, aby na zakázku nemusel čekat déle, než je nutné. V tom případě postupujeme podle pokynů zákazníka po předchozí domluvě. Vždy se snažíme vycházet zákazníkům maximálně vstříc. V případě, že zboží již nelze objednat u dodavatele, budete informováni.

8. Převzetí objednávky

Zákazník je povinen při převzetí zásilky zkontrolovat, zda není balík poškozený. Otevřený, poškozený nebo promáčený balík zákazník nesmí od přepravce převzít. V opačném případě již nelze uplatnit reklamaci na poškozené zboží!!! V případě poškození balíku s Vámi přepravce na místě sepíše zápis o škodě. Doporučený postup při poškození obsahu převzaté zásilky je následující:

9. Záruka, vrácení zboží a reklamace

Záruka na zboží prodávané prostřednictvím e-shopu, se řídí a je v souladu s platnou legislativou. Reklamované zboží lze zaslat na adresu sídla firmy, které je uvedeno v kontaktech NIKOLIV na fakturační adresu ! Uvítáme zabalení v původním obalu, není to však nutné. Pro urychlení reklamačního procesu přiložte i kopii dokladu o koupi a vyplňte reklamaci nebo výměnu zde: https://www.clearprint.cz/vraceni-zbozi-a-reklamace/. V případě uznání oprávněnosti reklamace bude podle přání zákazníka zboží vyměněno kus za kus nebo vrácena peněžní částka. Do vrácené částky se nezapočítává cena poštovného. Reklamace zasílejte spolu s průvodním dopisem (proč zboží reklamujete, zpáteční adresa, číslo účtu). Zásilky dobírkou nebudou vyzvednuty!!! Reklamace vyřizujeme v zákonné lhůtě 30-ti dnů. Zpravidla se snažíme (pokud je to technicky možné) vyřizovat reklamace rychleji.

Možnost vrácení zboží bez udání důvodů. Zboží může zákazník vrátit na vlastní náklady bez udání důvodu do 14 dnů s nárokem na vrácení peněz, podle § 1829 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Nárok na vrácení peněz za reklamaci se vztahuje na zboží, které má viditelné vady (kazy na tričku a nebo vady tisku)!!! V případě že se jedná o výměnu z důvodu špatné velikosti, jelikož se jedná o zboží na zakázku, tak k tomuto kroku přistupujeme pouze tehdy pokud nás zákazník předem telefonicky nebo písemně požádá, ve stanovené lhůtě 14 dnů. Zboží musí být zabalené v originálním balení včetně veškerého příslušenství a dokumentace, nesmí být žádným způsobem poškozené či jinak znehodnocené a ani nesmí nést žádné známky používání. Po doručení zboží bude zákazníkovi vrácena částka na účet. Na Vaše přání Vám nevyhovující zboží vyměníme, pouze za předpokladu těchto závad!!! Tato služba je zcela ZDARMA.

10. Ochrana osobních dat

Prodávající se zavazuje, že osobní data zákazníků uvedená v objednávce budou použita pouze pro účely spojené s vyřízením objednávky a doručením zboží. Kupující souhlasí s použitím zadaných údajů pro účely spojené s vyřízením objednávky a doručením zboží.

11. Kontaktní údaje prodávajícího

adresa pro doručování: Petr Klír - ClearPrint, Kubelíkova 1323/1a, Havířov - Podlesí, 736 01, adresa elektronické pošty: petr.k@clearprint.cz, telefon: 723 789 007.